Cvokhaus den druhý – bikepark

IMG_0190A je tu druhej den v Cvokhausu. Plán na dnešek je jasnej – bikepark v Söldenu, který je od naší vesničky Gries cca 15min autem. Musím se přiznat, že ani deset hodin spánku mi moc nestačilo a nohy z předešlýho horolezení krapet stávkovaly.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Ale zvědavost a natěšenost po bikeparku byla silnější. Na tenhle trip jsme si brali jen endura a enduro výzbroj. Tedy malé helmy, lehký chrániče a batohy. Což se ve výsledku ukázalo jako velmi dobrá volba. Bikepark v Söldenu je tak trochu jinej, než jsme zvyklí. Je tu Teare line, což je hlavní lajna, která má údajně 6km a cca 130 zatáček. Je to takový floučko. Nicméně mně přišlo, že je to 20km z kopce s asi milionemtřistapadesátipěti klopendama. A to ne kvůli tomu, že by mě to nebavilo, ale kvůli tomu, že je to fakt dlouhý a hrozně dobrý.

DCIM100GOPROG0077038.
Permice na celej den tu stojí 29e a 3e jsou záloha na kartičku. Samozřejmě permice na více dnů jsou pak levnější. Ale to jsme si kupovat nechtěli. Kolem desítky jdem na lano, nikde žádný fronty, je tu klasická gondola, na lanovce je wifi … Takže pohoda. Menší pohoda je to, že zrovna tenhle den to sluníčko fakt pálilo. První jízda padá jednoznačně volba na Floučko (Teare line). Projíždíme bránou a po prvních metrech nám je jasný, že tohle prostě bude dobrý.

DCIM100GOPROG0066981.

Zastavujem po prvním úseku a všichni máme rohlíky na obličeji. Teda kecám. Všichni dva a třetí Mouras mává rukama a křičí něco o tom, že ho bolej ručičky. Nějak se nám tomu s Dočisem nechce věřit. Za což se Mourasovi dodatečně omlouvám. On se mu totiž dostal vzduch ve vidli někam, kam neměl, což zapříčinilo to, že chod vidle tak “trochu” znecitlivěl. Ale zpět k trati. Na Floučku je cca 6 úseků, který jsou rozdělený krátkejma přejezdama. Díky bohu za ně. Jelikož každej ten úsek má cca 2-3minuty a je v něm fakt hodně zatáček. Když jsme dojížděli poslední tuhle první rundu, tak se mi z těch zatáček celkem i motala hlava.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Druhá jízda je taky ve znamení Floučka s tím, že v půlce odbočíme na novou černou lajnu, kde je víc skoků. Pomalu si zvykáme na styl klopenek, který oproti těm, který většinou potkáváme, opravdu fungujou a můžeš se v nich fakt opřít. Na černý lajně jsou lavice, prudší kopec a pár gapíků. Nic extra těžkýho, ale o to víc zabavnýho. Černá pak pozvolně navazuje na Teare line, po který si to odsypeš zase až dolů.

My ale neztrácíme čas a třetí rundu věnujeme objevování. On totiž tenhle bikepark je poměrně roztaženej. Dáváme tedy šanci trailům na pravé straně kopce (při pohledu na kopec od spoda). Tyhle traily přípomínají spíš takový uhlazenější Rychleby s hezčím výhledem. Po vrstevnici dojíždíme docela daleko od lana, kde nás pak čeká ještě krátkej výšlap po asfaltu. Mouras zase zdržuje a něco ladí na svym novym kole. My si toho teda ani nějak nevšímáme a frčíme do kopce, kde následně zjišťujem, že Mouras není. No což, aspoň máme čas na osvěžení v alpskym potůčku. Mezitím doráží Mouras s “opravenou” sedlovkou a my pokračujem v hledání trailů. Ono to totiž z Rakušákama není uplně jednoduchý a jejich značení není moc jednoznačný. Což je jedna z mála věcí, co bych jim fakt vytknul. Nakonec ale nacházíme poměrně zábavnej a dlouhej trail až do dolů k lanovce.

Dole dáváme rychlou občerstvovačku v Interšpáru. Co vám budu povídat, jídlo tu maj prostě dobrý. No nic. Po občerstvení dáváme ještě samozřejmě pár jízd. Zkoušíme ještě levou stranu kopce, ale ta nebyla zas tak dobrá a tak se vracíme zpátky na Floučko. To už začínáme mít docela v paži a je na nás znát, že se dost otrkáváme. Možná proto třeba Dočis zahazuje kolo v zatáčce, občas přestřelujeme dopady atd.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Poslední jízdu věnujeme fotošutingu. Hážu svoje PEN-Fko do cyklo báglu společně s dvěma objektívama 12mm a 75mm a jdem. Teď s odstupem času si nejsem uplně jistej, jestli je dobrý nechávat focení naposled, jelikož už nejsme zrovna ve freši. Ale co by člověk pro fotku neudělal že?

Třeba takovej Dočis nevěděl kdy přestat a přestože už měl pár pěknejch fotek nafocenejch, tak furt chodil up and down až se mu to nakonec vymstilo a hodil neskutečnou rybu. Ta se mu povedla při scrubování na jedný lavici, kde se mu povedlo si zaháknout kraťasy za ovládání sedlovky. Což ho vyslalo v ukrutný rychlosti na zem.

Naštěstí se ale sebral a odkráčel po svejch. Foťák jsme pak už radši ani nevytahovali. Byli jsme rádi, že jsme se dostali k auto, protože cestou dolů nám to kolo už celkem vypadávalo z rukou.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Cestou na Cvokhaus jsme si samozřejmě nakoupili tunu žrádla, kterou jsme následně sežrali a odvalili se spokojeně do postelí … A spalo se fakt dobře, protože večer přišla luxusní alpská bouřka. Na další den bylo naplánováno neježdění, respektive vejletění. Na to si ale počkejte v dalším článku ;)

Default Gallery Type Template

This is the default gallery type template, located in:
/data/web/virtuals/18330/virtual/www/wp-content/plugins/nextgen-gallery/products/photocrati_nextgen/modules/nextgen_gallery_display/templates/index.php.

If you're seeing this, it's because the gallery type you selected has not provided a template of it's own.